Naast onze dienstverlening op het gebied van Organisatiegericht Huisvesten en Organisatiegericht Beheren beschikt KWK met haar Interim Professionals over een netwerk van adviseurs en projectmanagers waarmee wij betekenisvolle ruimtes creëren voor mensen die er iedere dag werken, leven en leren.
Wij zijn altijd op zoek naar talent en wij zetten graag de juiste professionals op de juiste plek. Heeft u interesse om via KWK bij een interessante opdrachtgever geplaatst te worden? Dan komen wij graag met u in contact.
Stuur ons uw CV of neem contact op met onze regisseur Interim Professionals Patrick IJtsma via ijtsma@kwkbv.nl of 06-18 19 81 53.
Beschikbare Interim Professionals
Bent u op zoek naar een Interim Professional voor uw bedrijf? Voor een kortere of langere periode? Bekijk onderstaand overzicht om te zien welke Interim Professionals KWK voor u beschikbaar heeft. In één oogopslag ziet u waar degene beschikbaar is en voor hoeveel uur per week.
Beschikbare vacatures
Vanuit KWK | Interim Professionals hebben wij al diverse vacatures opgevuld, onder andere bij de Provincie Flevoland en Spirit Jeugdhulp. Voor diverse opdrachtgevers zijn wij nog op zoek naar professionals. Onderstaand vindt u een overzicht van de beschikbare vacatures.
Beschikbaar per : 01-03-2020
Woonachtig : Provincie Zuid-Holland
Inzet : 40 uur per week
Door mijn vele jaren ervaring op diverse terreinen van beheer en (her)huisvesting (zowel inhoudelijk als in de aansturing daarvan) kan ik een grote bijdrage leveren als project- of facilitymanager.
Ik ben een ervaren en energieke kandidaat met een creatieve persoonlijkheid die doelgericht te werk gaat. Ik ben zeer service gericht en tegelijkertijd zeer pragmatisch in mijn oplossingen.
Ik zorg ervoor dat het werk tijdig en binnen de gemaakte afspraken afgeleverd wordt en loop zeker wat stappen harder als dat nodig is.
Mijn kennis van zaken waar het gaat om het aansturen van verbouwingen, realiseren van verhuisbewegingen, maar ook het begeleiden van de vervanging van ICT-voorzieningen en het aansturen van de facilitaire dienst is groot. Op het gebied van facilitaire dienstverlening ben ik breed georiënteerd en inzetbaar.
Beschikbaar per : 01-03-2020
Woonachtig : Regio Den Haag
Inzet : 40 uur per week
Ik heb meerdere jaren ervaring als ontwerper en projectleider van werktuigbouwkundige en elektrotechnische installaties voor gebouwen.
Begonnen als ontwerper van HVAC- en werktuigbouwkundige installaties, heb ik hoofdzakelijk gewerkt als projectteamleider en programmamanager voor groot onderhoud projecten van gebouwgebonden installaties in verschillende soorten gebouwen op kantoorlocaties van Shell en Amsterdam Airport Schiphol (KLM).
Ik werkte in de kantoren van Shell Rijswijk en Den Haag en kende mijn weg binnen de organisatie. Ik ben bekend met alle relevante tools voor ICT- en projectmanagement.
Beschikbaar per : 01-03-2020
Woonachtig : Amstelveen
Inzet : 24 uur per week
Mijn specialisme ligt in projecten op het snijvlak van huisvesting en facilitymanagement in voornamelijk de zakelijke dienstverlening, overheden en onderwijs. Mijn jarenlange ervaring heb ik opgebouwd als facility manager (verantwoordelijk voor grote eigen locaties) én als adviseur/projectmanager voor externe opdrachtgevers.
Altijd werkzaam aan de klantzijde, dus voor opdrachtgevers en gebruikersgroepen in projecten. Ik voel mij het beste thuis in complexe (ver)bouw-, inrichtings- en verhuisprojecten.
Vakinhoudelijk ben ik breed georiënteerd en ga ik gemakkelijk om met vele disciplines en met heel uiteenlopende mensen. Ik ben gewend om een centrale rol te vervullen en om de verbinding te maken tussen opdrachtgever, gebruikersvertegenwoordigers en uitvoeringsteams.
Beschikbaar per : 01-03-2020
Woonachtig : Breda
Inzet : 24 uur per week
Als junior huisvestingsregisseur houd ik mij vooral bezig met huisvestingsvraagstukken en facilitair advies. Tijdens mijn afstudeeronderzoek heb ik mij gespecialiseerd in het gezond huisvesten van de gebruiker. In dit verband heb ik veel kennis van de WELL Building Standard™ opgedaan.
Het inventariseren en vertalen van de wensen van de gebruikers naar een huisvestingsadvies vind ik een interessant proces. Hierbij vind ik het belangrijk om verschillende partijen samen te brengen en gezamenlijk succes te behalen; een omgeving waarin de gebruikers zich prettig voelen.
Tijdens het proces sta ik bekend om mijn creatieve oplossingen, nieuwsgierigheid en heldere communicatie.
Beschikbaar per : 01-03-2020
Woonachtig : Rotterdam
Inzet : 24 uur per week
Ik ben een enthousiaste huisvestingsadviseur / projectmanager met 7 jaar ervaring op het snijvlak van huisvestingsadvies, facility management en projectmanagement. Door mijn inlevingsvermogen ben ik goed in staat om de vraag achter de vraag te achterhalen en de eisen en wensen van gebruikers en een organisatie van grof tot fijn te vertalen van Business Case tot en met een bruikbaar gebouw.
Mijn persoonlijke drive zit erin, om het optimale te realiseren, binnen de kaders die gesteld zijn. Daarnaast vind ik het ook belangrijk af en toe stil te staan bij de vraag, of we nog wel met de goede dingen bezig zijn.