Bel 010 - 254 00 33

KWK Interim Professionals

De juiste mensen op de juiste plek.

Naast onze dienstverlening op het gebied van Organisatiegericht Huisvesten en Organisatiegericht Beheren beschikt KWK met haar Interim Professionals over een netwerk van adviseurs en projectmanagers waarmee wij betekenisvolle ruimtes creëren voor mensen die er iedere dag werken, leven en leren.
Wij zijn altijd op zoek naar talent en wij zetten graag de juiste professionals op de juiste plek. Heeft u interesse om via KWK bij een interessante opdrachtgever geplaatst te worden? Dan komen wij graag met u in contact.
Stuur ons uw CV of neem contact op met onze regisseur Interim Professionals Patrick IJtsma via ijtsma@kwkbv.nl of 06-18 19 81 53.

Beschikbare Interim Professionals
Bent u op zoek naar een Interim Professional voor uw bedrijf? Voor een kortere of langere periode? Bekijk onderstaand overzicht om te zien welke Interim Professionals KWK voor u beschikbaar heeft. In één oogopslag ziet u waar degene beschikbaar is en voor hoeveel uur per week.

Bekijk

Beschikbare vacatures
Vanuit KWK | Interim Professionals hebben wij al diverse vacatures opgevuld, onder andere bij de Provincie Flevoland en Spirit Jeugdhulp. Voor diverse opdrachtgevers zijn wij nog op zoek naar professionals. Onderstaand vindt u een overzicht van de beschikbare vacatures.

Bekijk

Overzicht beschikbare Interim Professionals en beschikbare vacatures:

Filter: Toon alles - Beschikbare Interim Professionals - Beschikbare vacatures
Vacature: Adviseur Planmatig Onderhoud
Rotterdam
3 jaar
36 uur
HBO

De sector Huisvesting van de Dienst Facility Management, onderdeel van het Politiedienstencentrum, bestaat uit de teams Ruimtemanagement, Projectmanagement en Technisch Beheer. De sector richt zich op het optimaal faciliteren van het korps bij de realisatie van zijn huisvestingsbehoefte op functioneel, financieel en technisch gebied. De sector Huisvesting is geconcentreerd ingericht, echter de medewerkers werken daar waar de projecten worden uitgevoerd.

Je bent regisseur van de uitvoering van het planmatige onderhoud aan politiepanden en -installaties, met name in de
eenheid Rotterdam. Jouw ‘spelers’ zijn de huisvestingsmedewerkers van het team Facility Services, externe projectleiders en adviseurs, een Projectmanagement Ondersteuner, de Coördinator en de Technisch Adviseurs van team Technisch Beheer.

Je beoordeelt en accordeert mutaties in het vastgestelde onderhoud jaarplan.
Je bent verantwoordelijk voor de inhuur en de aansturing van externe uitvoeringscapaciteit; deze zogenaamde ‘flexpoolers’ die worden ingezet ter versterking van de uitvoeringscapaciteit van de teams Facilitaire Services.
Je signaleert tijdig (dreigende) knelpunten in de uitvoering van de jaarschijf Planmatig Onderhoud en zoekt actief en in overleg met je collega’s naar effectieve oplossingen daarvoor.
Je betrekt tijdig en op een zorgvuldige manier de kennis en ervaring in de FM-organisatie ten behoeve van een effectieve en efficiënte uitvoering van de jaarschijf planmatig onderhoud.

Lees meer
Vacature: Regisseur Huisvestingsconcept
Rotterdam (landelijk)
5 jaar
24 uur
HBO

De politie heeft in 2017 een huisvestingsconcept vastgesteld voor de nieuwbouw en grootschalige renovatie van robuuste basisteams, district- en eenheidskantoren. Met dit concept is een belangrijke stap gezet in de optimalisatie van de huisvesting voor de politie, passend bij deze nieuwe manier van werken. Komende periode gaan ca. 15 projecten starten en wordt dit nieuwe huisvestingsconcept toegepast.

Als regisseur huisvestingsconcept ben je verantwoordelijk voor de organisatie en implementatie van het veranderproces, nodig om huisvesting en organisatie op elkaar aan te laten sluiten (draagvlak, communicatie, werkwijze).

De kandidaat werkt onder aansturing van het Hoofd Bedrijfsvoering (HBV) van de eenheid. Je weet in welke fase de eenheid in het organisatorische verandertraject zit en kunt deze vertalen naar de implicaties op de manier van werken binnen de eenheid en het daadwerkelijke huisvestingsproject. De benodigde interventies en acties voor het verandertraject worden ingezet en gesynchroniseerd met het huisvestingstraject, zodat beiden elkaar versterken.

Startdatum : 01-10-2018
Einddatum : 31-12-2018
Verlenging  : optie tot verlenging

Lees meer
Beschikbaar: Senior Huisvestingsadviseur & Facilitymanager
Amstelveen
27 jaar
24 uur
HBO

Beschikbaar per        : 01-09-2018
Woonachtig                : Amstelveen
Inzet                             : 24 uur per week

Mijn specialisme ligt in projecten op het snijvlak van huisvesting en facilitymanagement in voornamelijk de zakelijke dienstverlening, overheden en onderwijs. Mijn jarenlange ervaring heb ik opgebouwd als facility manager (verantwoordelijk voor grote eigen locaties) én als adviseur/projectmanager voor externe opdrachtgevers.

Altijd werkzaam aan de klantzijde, dus voor opdrachtgevers en gebruikersgroepen in projecten. Ik voel mij het beste thuis in complexe (ver)bouw-, inrichtings- en verhuisprojecten.

Vakinhoudelijk ben ik breed georiënteerd en ga ik gemakkelijk om met vele disciplines en met heel uiteenlopende mensen. Ik ben gewend om een centrale rol te vervullen en om de verbinding te maken tussen opdrachtgever, gebruikersvertegenwoordigers en uitvoeringsteams.

Lees meer
Beschikbaar: Junior Huisvestingsadviseur & Projectmanager
Breda
1 jaar
24 uur
HBO

Beschikbaar per      : 01-08-2018
Woonachtig             : Breda
Inzet                          : 24 uur per week

Als junior huisvestingsregisseur houd ik mij vooral bezig met huisvestingsvraagstukken en facilitair advies. Tijdens mijn afstudeeronderzoek heb ik mij gespecialiseerd in het gezond huisvesten van de gebruiker. In dit verband heb ik veel kennis van de WELL Building Standard™ opgedaan.

Het inventariseren en vertalen van de wensen van de gebruikers naar een huisvestingsadvies vind ik een interessant proces. Hierbij vind ik het belangrijk om verschillende partijen samen te brengen en gezamenlijk succes te behalen; een omgeving waarin de gebruikers zich prettig voelen.

Tijdens het proces sta ik bekend om mijn creatieve oplossingen, nieuwsgierigheid en heldere communicatie.

Lees meer
Beschikbaar: Huisvestingsadviseur & Projectmanager
Rotterdam
7 jaar
24 uur
WO

Beschikbaar per     : 01-07-2018
Woonachtig            : Rotterdam
Inzet                         : 24 uur per week

Ik ben een enthousiaste huisvestingsadviseur / projectmanager met 7 jaar ervaring op het snijvlak van huisvestingsadvies, facility management en projectmanagement. Door mijn inlevingsvermogen ben ik goed in staat om de vraag achter de vraag te achterhalen en de eisen en wensen van gebruikers en een organisatie van grof tot fijn te vertalen van Business Case tot en met een bruikbaar gebouw.

Mijn persoonlijke drive zit erin, om het optimale te realiseren, binnen de kaders die gesteld zijn. Daarnaast vind ik het ook belangrijk af en toe stil te staan bij de vraag, of we nog wel met de goede dingen bezig zijn.

Lees meer
Bent u op zoek naar een projectmanager en bent u nieuwsgierig geworden wat KWK | Interim Professionals voor u kan betekenen? Neem dan contact op met onze regisseur Interim Professionals Patrick IJtsma via ijtsma@kwkbv.nl of 06-18 19 81 53.