Als gedreven, resultaatgerichte (interim) manager heb ik ruim 15 jaar ervaring op het snijvlak van Shared Services en bedrijfsvoering. Gespecialiseerd in het (re)organiseren van vastgoed- en facility management in non-profit (zorg, onderwijs). Ik creëer ruimte voor een dialoog tussen de ondersteunende afdeling en medewerkers en management van het primaire proces. Daarnaast stuur en manage ik met een sterke bedrijfsmatige invalshoek en ben ik gericht op het simpel maken van processen, het verbinden van mensen rondom de inhoud en het resultaat van het werk. Ik geef de juiste ruimte en bouw aan vertrouwen, activeer en stimuleer medewerkers en managers om samen het gestelde doel te bereiken. Ik ben volhardend, betrokken en slagvaardig.
Door mijn doctoraalscriptie (Bedrijfskunde / Verandermanagement) ben ik ‘omdenker’ geworden van het facility management. De scriptie ‘Ik vraag het wel aan Piet, onze huismeester’ heeft geleid tot een ander beeld over facility management, en de wijze waarop ‘klanten’ en dienstverleners weer met elkaar in verbinding moeten worden gebracht om tot betere beleving (hospitality) en tevredenheid te komen.
Graag stellen wij u voor aan de mensen die samen KWK kleur geven. Individuen met elk hun eigen kwaliteiten. Met een gemeenschappelijke drive om voor u het beste resultaat te behalen.